وقوع ۳ حادثه با ۲۶ مصدوم در البرز
وقوع ۳ حادثه با ۲۶ مصدوم در البرز
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: امروز یک روز پرکار برای اورژانس 115 البرز بود که علاوه بر وقوع انفجار در محمدشهر و مصدومیت چند نفر، تصادف حوالی احمدآباد مصدق و حادثه ای دیگر در اتوبان غدیر رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، دکتر احمد مهدوی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: به محض اطلاع از  برخورد سه دستگاه خودروی پراید، پژو پارس و پژو ۴۰۵، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از استان البرز و  یک دستگاه آمبولانس از استان قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ۱۱ مصدوم داشت و پس از انجام ارزیابی و معاینات اولیه و اقدامات درمانی لازم و اورژانسی توسط کارشناسان این مرکز، هفت نفر از مصدومین به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و بیمارستان الزهرای اشتهارد منتقل و چهار مصدوم دیگر برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه روز پرکاری برای اورژانس بود و علاوه بر خدمات رسانی به شهروندان و مددجویان به صورت عادی، در سه حادثه ویژه به ۲۶ نفر از هموطنان خدمات درمانی ارائه شد.

انتهای پیام/