پایش هوشمند تردد اتوبوس های مسافربری از البرز تا مرزهای خسروی و مهران
پایش هوشمند تردد اتوبوس های مسافربری از البرز تا مرزهای خسروی و مهران
استاندار البرز گفت: تردد اتوبوس های اعزامی از البرز به مرزهای مهران و خسروی با هدف حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف ها، پیاده و سوار شدن مسافران به صورت هوشمند رصد و پایش می شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز ظهر شنبه از دفتر اداره حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج، سامانه سپهتن و نظارت بر اجرای خدمت رسانی به زائران حسینی، پایانه مسافربری شهید کلانتری و پروژه تعریض آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا تا گلشهر بازدید کرد.

عبداللهی در این بازدیدها ضمن تسلیت ایام اربعین گفت: البرز در راستای اعزام مسافران معین استان ایلام در مرزهای مهران و خسروی است. علاوه بر قرارگاه اربعین استان، سامانه پایش و رصد اتوبوس های اعزامی نیز راه اندازی شده و رفتارهای رانندگان و روند حرکت به سمت مقصد مورد نظارت و پایش لحظه ای هوشمند قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: بر روی اتوبوس ها سامانه جی پی اس نیز نصب شده و به طور دقیق می توان تمامی مسیر را تحت کنترل داشت، البته این سامانه باید توسعه یابد و از تمامی امکانات آن بهره برداری شود. این اقدامات با هدف نظارت جدی بر ترددها برای حفاظت از جان و امنیت مردم انجام می شود تا با توجه به تراکم ترددها، حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/