پلمب بیش از ۲۵۰۰ واحد صنفی متخلف بهداشتی در نیمه اول سال جاری
پلمب بیش از ۲۵۰۰ واحد صنفی متخلف بهداشتی در نیمه اول سال جاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از معرفی 5 هزار و 600 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی و پلمب 2 هزار و 552 واحد صنفی متخلف بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همزمان با روز جهانی بهداشت محیط اذعان کرد: ۱۸۵ کارشناس با هدف نظارت و حفظ بهداشت و سلامت محیط تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به صورت شبانه روزی بر ۵۰ هزار واحد صنفی و اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان نظارت می کنند.

وی عنوان کرد: با تلاش کارشناسان سلامت محیط بیش از ۱۵۰ هزار بازدید نظارتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی طی ۶ ماه نخست سال جاری صورت گرفته است و ۵ هزار و ۶۰۰ متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۲ هزار و ۵۵۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به هوشیاری و دقت بازرسان در تامین و مراقبت از سلامت محیط که رکن اصلی زندگی سالم اس، مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم و ۱۲ کارگاه غیرمجاز تولید کننده مواد غذایی کشف و نیز بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نمونه برداری از آب شرب مصرفی و بیش از ۸۵ هزار مورد کلرسنجی انجام شده است.

انتهای پیام/