کارگاه بی‌خطر سازی پسماندهای عفونی در حلقه دره راه اندازی می شود
کارگاه بی‌خطر سازی پسماندهای عفونی در حلقه دره راه اندازی می شود
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در آینده نزدیک پنج دستگاه بی‌خطر سازی در قالب یک کارگاه حلقه دره کرج فعال و روزانه معادل ۱۰ تن زباله عفونی توسط این دستگاه‌ها بی‌خطر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، محمدرضا قربانی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اهمیت فعالیت و راه اندازی کارگاه بی‌خطر سازی پسماندهای عفونی عنوان کرد: در آینده نزدیک پنج دستگاه بی‌خطر سازی در قالب یک کارگاه حلقه دره کرج فعال و روزانه معادل ۱۰ تن زباله عفونی توسط این دستگاه‌ها بی‌خطر می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای ظرفیت این کارگاه و با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌ها در راستای افزایش توان دستگاه‌های مذکور در حال انجام است، افزود: میزان تولید زباله در مرکز استان به واسطه افزایش جمعیت در حال افزایش است و برنامه‌ها باید به شکلی پیش برود تا شاهد کنترل، ساماندهی، تفکیک و بی‌خطرسازی درست پسماند تولیدی باشیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج خاطرنشان کرد: مسئله آموزشی و لزوم فرهنگ‌سازی در این میان از ملزوماتی است که باید مورد توجه ویژه سازمان مدیریت پسماند و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج قرار گیرد.

انتهای پیام/