به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: تعداد تماس ها و گزارشات مشترکین طی چهار ماهه نخست سال جاری ۱۱۴ هزار و ۳۰۹ مورد ثبت شده که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۵۹ هزار و ۶۱۶ مورد بوده و گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۲۸ درصدی تماس های دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب است.
وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و پیشگیری از قطع یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق شده است که علیرغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده سازیم و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.
انتهای پیام/