گسترش خدمت رسانی مدیریت شهری کرج به زائران اربعین حسینی
گسترش خدمت رسانی مدیریت شهری کرج به زائران اربعین حسینی
عضو شورای اسلامی شهر گفت: موکب پذیرایی از زائران اربعین از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۸ شهریور ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در مرز مهران برپاست و امسال خدمت رسانی مدیریت شهری کرج گسترش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، عمار ایزدیار، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: هر ساله و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، خیل عظیم زائران از سراسر کشور آماده حرکت به سمت کربلای معلی می‌شوند و مدیریت شهری در کنار سایر نهادها، خدمات گسترده‌ای را به آنها ارائه می‌دهد.

وی اذعان کرد: عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تنها محدود به یک استان، شهر یا روستا نمی‌شود، بلکه همه ساله با فرارسیدن ایام اربعین حسینی تمام استان‌ها و شهرهای کشور در عرصه خدمت‌رسانی اعلام حضور و با فراهم کردن زیرساخت‌ها در این راه خدمت‌رسانی می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه خدمت رسانی مدیریت شهری کرج به زائران اربعین حسینی امسال گسترش می یابد، مطرح کرد: موکب پذیرایی از زائران اربعین از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۸ شهریور ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در مرز مهران برپاست.

ایزدیار بیان کرد: شهرداری‌ها از جمله نهادهایی هستند که سهم قابل توجهی در خدمات‌دهی به زائران دارند و با استقرار انواع ماشین‌آلات و حمل‌ونقل اتوبوس‌ های مسافربری، ماشین‌آلات حمل زباله و جمع‌آوری پسماند به مواکب برپا شده خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی خسروی زائران حسینی را جابجا می کنند، گفت: بسیج شهرداری کرج نیز در عمود ۳۶۱ مسیر نجف – کربلا میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین خواهند بود. ارائه خدمات همه‌جانبه در داخل و بیرون مرزها پس از اربعین تا زمان بازگشت زائران توسط مدیریت شهری تا ۸ شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/