احداث ایستگاه مترو در کمالشهر
احداث ایستگاه مترو در کمالشهر
رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت: احداث ایستگاه مترویی که در دوره پنجم شورای شهر کمالشهر در منطقه حصارک مجوز شورای ترافیک را گرفته بود، به کمالشهر منتقل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، محسن افشار، رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت: به اعتقاد مردم دوره ششم شورای این شهر بهترین دوره در ادوار گذشته و از ابتدای دوره میدان کار اقدامات عمرانی و اجرایی شهر بوده است.

وی عنوان کرد: بسیاری از موضوعاتی که سالیان سال قفل شده بودند با همت، پیگیری و پای کار بودن شورا و دولت خدمتگزار در این دوره در حال انجام هستند، مانند بیمارستان کمالشهر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال آینده به بهره برداری می رسد. شورای شهر در تمامی فعالیت ها گام برداشته و پس از نیازسنجی، نظریه خود را مطرح و نسبت به اجرای امور اقدام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر بیان کرد: احداث ایستگاه مترویی که در دوره پنجم شورای شهر کمالشهر در منطقه حصارک مجوز شورای ترافیک را گرفته بود، به کمالشهر منتقل شد. سه هزار هکتار از باغ دولتی به همت شهرداری و شورای شهر وقت و پیگیری های صورت گرفته و یک معبر ۴۵ متری بازگشایی و امروز هم بازگشایی خیابان هم عرض خیابان امام انجام شد.

افشار با اشاره به اینکه یک پارک سه هکتاری در ابتدای خرمدشت احداث می شود و با بیان اینکه راه اندازی BRT نیز در دستورکار مدیریت شهری قرار دارد، اذعان کرد: علیرغم ممانعت از بازگشایی دیوار باغ دولتی، ما ایستادگی و آن را بازگشایی کردیم که از این طریق یک معبر ۴۵ متری از خیابان صنعتگران به خیابان ولیعصر خرمدشت باز می شود.

انتهای پیام/