۱۳ پروژه راهداری در البرز در حال اجراست
۱۳ پروژه راهداری در البرز در حال اجراست
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: ۱۳ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال در حوزه نگهداری راه در استان البرز در دست اجرا بوده که عملیات اجرایی برخی از این پروژه ها رو به اتمام است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: با هدف ارتقای سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز، بهسازی، حفظ و نگهداری شبکه راه ها، مدیریت حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری و بین المللی، کاهش زمان سفر، مصرف سوخت و آلایندهای زیست محیطی، ۱۳ پروژه راهداری در حوزه نگهداری راه ها در حال اجراست.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها شامل لکه گیری و روکش حفاظتی محور کیانمهر – ماهدشت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور قزلحصار با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال، لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی محور آزادراه کرج – قزوین در دو باند شمالی و جنوبی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال و لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی محور قدیم کرج – هشتگرد – آبیک با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور آزادراه کرج – قزوین در دو باند شمالی و جنوبی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی محور کمربندی اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال، لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور تقاطع غیر همسطح کردان با آزادراه کرج – قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال را دیگر پروژه ها عنوان کرد.

زندی فر بیان کرد: از دیگر پروژه های تعریف شده می توان به لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور کرج – چالوس با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال، لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور اشتهارد – بوئین زهرا با اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال، لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور ماهدشت – اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال و لکه گیری و روکش آسفالت گرم محور جاده مخصوص حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی و ایمن سازی فاز اول محور قدیم کرج – هشتگرد کمالشهر تا پلیس راه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال، بهسازی و احداث واریانت محور کیانمهر – ماهدشت جهت حذف دو پیچ حادثه خیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های تعریف شده هستند که عملیات اجرایی برخی از این پروژه ها رو به اتمام است. این پروژه ها با صرف اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در سطح محورهای ارتباطی استان اجرا می شوند.

انتهای پیام/