دستگیری ۲۴۶ نفر سارق در البرز طی ۷۲ ساعت گذشته
دستگیری ۲۴۶ نفر سارق در البرز طی ۷۲ ساعت گذشته
فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و متلاشی شدن ۳۰ باند سرقت و دستگیری ۲۴۶ سارق و ۲۳ مالخر اموال مسروقه طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز صبح شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برپا شد، از اجرای یازدهمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در البرز طی ۷۲ ساعت گذشته در راستای مبارزه جدی با سارقان، مالخران اموال مسروقه و اراذل اوباش خبر داد.

وی افزود: در این طرح ۳۰ باند سرقت شناسایی و متلاشی و ۲۴۶ سارق و ۲۳ مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند و به ۴۷۵ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند. همچنین ۴۱ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۱۸۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش نیز توقیف شدند. دستگیری سارقان لوازم منزل و کشف ۳۳۹ قلم انواع لوازم مسروقه از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲۲۰ فقره سرقت ECU‌ از خودروها و ضمن اعلام اینکه افرادی که دستگاه ECU خودروی آنها به سرقت رفته به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند، اظهار کرد: طی این مدت همچنین بیش از ۵۵ کارتن سیگار قاچاق و بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۷۳ نفر خرده فروش دستگیر و همچنین ۱۱ قبضه سلاح سرد و ۸۰ گوشی همراه سرقتی کشف شد.

سردار هداوند از دستگیری ۲۹ نفر اراذل و اوباش در استان البرز طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه در این طرح حدود ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است،‌ خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به بیش از ۴۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند. طی این مدت از ۳۷۱ واحد ضایعاتی در سطح استان بازدید به عمل آمد و ۱۷ واحد که بعضا اقدام به خریداری اموال سرقتی می کردند، پلمب شدند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/