روند تکمیل پروژه های بیمارستانی البرز تسریع شود
روند تکمیل پروژه های بیمارستانی البرز تسریع شود
استاندار البرز گفت: روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی سیدالشهدا، کمالشهر، طالقان، تأمین اجتماعی هشتگرد، پلی کلینیک حصارک و نظرآباد تسریع شود و شاهد نتایج و بهره برداری از آنها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز روز شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقای زیرساخت ها و سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است.

وی مطرح کرد: با جلسات و بازدیدهای ویژه، درصدد سرعت بخشی به روند پروژه ها و رفع موانع برآمدیم و اکنون شاهد هستیم که طرح های مغفول مانده، موثر و مهمی که در استان البرز مورد بی مهری قرار گرفته اند، یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.

به گفته استاندار البرز، ضرورت دارد با توجه به جلسات و مصوبات و همچنین پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی، روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی سیدالشهدا، کمالشهر، طالقان، تأمین اجتماعی هشتگرد، پلی کلینیک حصارک و نظرآباد تسریع شود و شاهد نتایج و بهره برداری از آنها باشیم.

عبداللهی با بیان اینکه پروژه های بیمارستانی تامین اجتماعی و روند ارائه خدمات در آنها باید با جدیت رصد و موانع آنها برطرف شود، به بار سنگین مسئولیت و کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان اشاره و بیان کرد: باید هر چه سریع تر بیمارستان سیدالشهدا در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.

وی افزود: پروژه های بخش خصوصی نیز مورد بازدیدهای مستمر قرار می گیرند و در هر جلسه نسبت به بررسی روند کار و رفع موانع آنها اقدام می کنیم که از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان به آفرین در فردیس و خورشید در کرج است. برای راه اندازی درمانگاه ها، مراکز بهداشت و کلینیک‌ها در استان نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و استقبال می کنیم.

انتهای پیام/