۳۰۰ دستگاه تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی کرج می‌شود
۳۰۰ دستگاه تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی کرج می‌شود
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، ۳۰۰ دستگاه تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی کرج می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، محسن امیدوار حسینی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، ۳۰۰ دستگاه تاکسی جدید وارد ناوگان تاکسیرانی کرج می‌شود.

وی یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری را موضوع آلودگی هوا دانست و مطرح کرد: خودروهای فرسوده نقش مهمی در این زمینه دارند و تاکسی‌های فرسوده سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان کرد: این سازمان، برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی، قراردادی دو جانبه با صندوق کارآفرینی‌امید البرز با هدف اعطای تسهیلات به تاکسی‌های فرسوده منعقد کرده است.

امیدوار حسینی ادامه داد: در مرحله اول اجرای این تفاهم نامه ۹۳ فقره وام ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت شد و ۲۰۷ فقره وام ۲۵۰ میلیون تومانی نیز در مرحله پرداخت به تاکسی‌داران قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون از ۳۰۰ دستگاه خودرو ۴۲ دستگاه تاکسی سورن پلاس دوگانه سوز به ناوگان تاکسیرانی شهر تزریق شده است و در تلاش هستیم تا پایان آذر ماه مابقی تاکسی‌ها نیز رونمایی و در اختیار رانندگان قرار گیرند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: البته این موضوع به عملکرد شرکت خودروساز بستگی دارد تا به موقع خودروها را تحویل دهد. شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور با اعطای سود تسهیلات ناوگان تاکسی های فرسوده، میزان کارمزد تسهیلات برای تاکسی داران را به صفر تقلیل داده است.

امیدوار حسینی در پایان سخنان خود این نوید را به خریداران خودرو در این طرح داد که با موافقت شهردار کرج پرداخت پنج قسط آنها توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/