تهیه مستند شهدای غریب البرز/ فیلم سینمایی شهید فلاحی ساخته می شود
تهیه مستند شهدای غریب البرز/ فیلم سینمایی شهید فلاحی ساخته می شود
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مستند فاخری از شهدای غریب استان البرز تهیه شده که در زمان خود اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، محمدعلی عالیانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کار بنیاد شهید تماما فرهنگی است، عنوان کرد: خدماتی که این مجموعه در قالب های مسکن، درمان،‌ تسهیلات رفاهی و … به جامعه هدف ارائه می دهد، نگرش فرهنگی دارد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر معرفی شهدا در قالب هنر افزود: هشت فیلمنامه در کمیسیون ممیزی هنری ستاد مرکز در حال بررسی های تخصصی است و درصدد هستیم در سال جاری ساخت فیلم سرلشکر فلاحی را کلید بزنیم که ارتش نیز در این رابطه اعلام آمادگی کرده است. همچنین مستند فاخری از شهدای غریب استان البرز تهیه شده که در زمان خود اکران خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه تاکنون سه جلد کتاب وصایای شهدا از چاپ خارج شده و سه جلد دیگر نیز چاپ خواهد شد و در اختیار محققان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: با توجه به کهولت سن والدین شهدا، وظیفه ماست که خاطرات آنها را قبل از فوتشان دریافت کنیم که خاطرات آنها استخراج شده و در گنجینه شاهد محفوظ است.

انتهای پیام/