اعلام آمادگی بهزیستی البرز برای دریافت کمک های مردمی ویژه زائران نیازمند
اعلام آمادگی بهزیستی البرز برای دریافت کمک های مردمی ویژه زائران نیازمند
مدیرکل بهزیستی استان البرز از آمادگی مراکز بهزیستی اعم از ادارات، مراکز دولتی و غیردولتی تحت پوشش و مجتمع‌های بهزیستی در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی اربعین حسینی ویژه زائران نیازمند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز از آمادگی مراکز بهزیستی اعم از ادارات، مراکز دولتی و غیردولتی تحت پوشش و مجتمع‌های بهزیستی در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی و نذورات خیرین نیک‌اندیش در اربعین حسینی ویژه زائران نیازمند تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

وی ضمن قدردانی از حمایت ها و کمک‌های نیکوکاران استان البرز در طول سال اظهار کرد: از هم‌استانی‌هایی که قصد یاری رساندن و اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به زائران نیازمند و معلول را دارند، دعوت می‌کنیم از فرصت معنوی اربعین حسینی استفاده کنند و بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار تحت پوشش بهزیستی اختصاص دهند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اعلام کرد: به منظور رفاه حال نیکوکاران و دسترسی آسان‌تر، هم‌استانی‌ها می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷، شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۳۲۴ یا کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* واریز کنند. تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان بین نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف توزیع می شود.

انتهای پیام/