کلاهبردار تلگرامی ۲۰ هزار دلار به جیب زد
کلاهبردار تلگرامی ۲۰ هزار دلار به جیب زد
رئيس پليس فتاي استان البرز گفت: يک کلاهبردار تلگرامي که با راه‌اندازي يک کانال در ازاي ارائه سيگنال غلط مبلغی به ميزان 20 هزار دلار را از کاربران کلاهبرداري کرده بود، در يکي از استان‌هاي همجوار شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: به دنبال ارجاع پرونده‌های متعدد کلاهبرداری یک کانال تلگرامی از این طریق که گرداننده این کانال با ارائه سیگنال‌های اشتباه در حوزه خرید و فروش رمز ارز مبالغ هنگفتی از مالباختگان دریافت کرده بود، با دستور مقام قضایی شناسایی شد و دستگیری متهم در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: علیرغم اینکه متهم با استفاده از شیوه های پیچیده هیچگونه ردی از خود بر جای نگذاشته بود اما با پیگیری‌های شبانه روزی و انجام اقدامات فنی پلیسی وی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که این شخص از طریق این کانال سیگنال دهی تاکنون مبلغی به میزان ۲۰ هزار دلار را از کاربران کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای استان البرز در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: به کاربران اینترنتی توصیه می‌کنیم که از اعتماد بی‌مورد به کانال‌ها و صفحه‌های مجازی که در امر سیگنال دهی برای خرید و فروش رمز ارز فعالیت دارند خودداری کنند.

انتهای پیام/