افزایش ۷ برابری حوادث برق چاه های آب در البرز
افزایش ۷ برابری حوادث برق چاه های آب در البرز
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش تماس های دریافتی و گزارش حوادث حوزه آب و فاضلاب در سطح استان علیرغم افزایش هفت برابری حوادث برق و تامین انرژی چاه های آب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علیرضا آشوری، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: تعداد تماس های مشترکین آبفای البرز با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت (مرکز ۱۲۲) طی پنج ماهه نخست سال جاری ۷۵ هزار و ۸۸ مورد است که این تعداد در مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۸ هزار و ۴۲۳ مورد بود.

وی افزود: طی یک سال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار، پپیشگیری از قطع یا افت فشار آب و دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق انجام شده که علیرغم ورود موج گرمای جهانی به منطقه و به تبع آن ناترازی تولید برق، شاهد حوادث جریان برق چاه های سطح استان به میزان هفت برابر افزون تر از سال گذشته هستیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: درصدد هستیم با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده سازیم و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.

انتهای پیام/