به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، دکتر غلامحسین علیشیری، ریاست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی، در سومین سالروز تأسیس این مرکز درمانی که با حضور دکتر عبدالرسول صداقت، رئیس سازمان نظام پزشکی کرج، جمعی از پزشکان، پرسنل و مدیران، برگزار شد، از دستاوردها و برنامههای توسعه بیمارستان رونمایی کرد.
وی با تأکید بر شعار «ما یک خانواده هستیم» گفت: هرچند مدت زیادی از آغاز فعالیت ما نمیگذرد، اما با همدلی و تلاش جمعی، توانستهایم به یکی از انتخابهای بیماران و پزشکان تبدیل شویم. بیمارستان آرام امروز یک مرکز مدرن و هوشمند است که با رعایت استانداردهای ملی و بینالمللی، خدماتی در سطح مناسب ارائه میدهد. هدف اصلی ما ارائه خدمات درمانی با بالاترین کیفیت و ارتقای سلامت بیماران است و این مسیر را با استفاده از پزشکان مجرب، تجهیزات پیشرفته و پایش مداوم ادامه میدهیم.
رئیس بیمارستان آرام اذعان کرد: با توجه به اهميت كار مراكز درماني، توسط سازمان بهداشت جهانی، استانداردهای بيمارستان سبز مطرح شده است. اين مراكز بايستي با استفاده از روش ها، فن آوري پايدار، تلاش كنند تا اثرات منفي زيست محيطي خود را با مديريت بهينه انرژی، آب، پسماند آلودگی ها را كاهش دهند. خوشبختانه در بيمارستان آرام با توجه زيرساخت هاي پيشرفته فني، مهندسي و مديريت منابع، ما موفق به كسب بسياري از استانداردهای بيمارستان سبز شده ايم.
وی افزود: بیمارستان آرام با اخذ مجوزهای لازم، در تمامی حوزههای تخصصی و فوق تخصصی خدمات جراحی و درمانی ارائه میدهد و تنها در سال گذشته بیش از هزاران عمل جراحی موفق تخصصي و فوق تخصصي در زمينه هاي جراحي قلب، مغز، ارتوپدي و رشته هاي ديگر داشته است. پایش ۲۴ ساعته عملکرد بخشها، برگزاری دورههای آموزشی و بهبود مستمر کیفیت، این مرکز را در ارزیابیهای سال جاری به رتبه اول استان در پایش اعتباربخشی ملي رسانده است.»
رئیس بیمارستان آرام با بیان اینکه این مرکز در حوزههای خدمات پرستاری، اورژانس موفق به کسب رتبههای ممتاز شده، گفت: در سال گذشته بیش از بیش از ده ها هزاران بیمار به اورژانس بیمارستان مراجعه کردهاند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرده اند. در حوزه زایمان نیز بیمارستان آرام جزو مراکز پیشرو استان در زایمان بدون درد و طبیعی است و تاکنون بالغ بر چند هزار مادر این تجربه ایمن و آرام را داشتهاند. همچنین رضایت بیماران از خدمات اورژانس بیش از ۹۰ درصد و از خدمات بستری بیش از ۸۵ درصد بوده است.
وی با تاکید بر اهمیت همبستگی در شرایط بحرانی، توضیح داد: در ايام جنگ تحميلي، ضمن تقويت منابع دارو، تجهيزات و امكانات پشتيباني از بيماران، مانورهاي متعدد بحران برگزار شد و بالغ بر ۵۰ نفر از مديران و كاركنان با اهداي خون به كمك مردم عزيزمان شتافتند. در مواقع اضطراری، اعزام تیمهای جراحی و ارسال تجهیزات به سایر بیمارستانها، بخشی از مسئولیت اجتماعی ماست که با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و استان انجام شد.
وی در پایان، ضمن قدردانی از تلاش شبانهروزی پزشکان، پرستاران و همه کارکنان گفت: موفقیتهای بیمارستان آرام، نتیجه همدلی، همراهی و تلاش مشترک خانوادهای است که با وجود مسیر کوتاه طیشده، قلههای بزرگی را فتح کرده و همچنان برای ارائه بهترین خدمات به بیماران گام برمیدارد.
خبرنگار: مینا صدیقیان
انتهای پیام/