برگزاری جشنواره اتفاق ۴ با هدف معرفی دستاوردهای سمن های فعال
برگزاری جشنواره اتفاق ۴ با هدف معرفی دستاوردهای سمن های فعال
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره اتفاق 4 در حوزه جوانان با هدف شناسایی سازمان های مردم نهاد فعال و معرفی دستاوردهای سمن های فعال در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی پارسا نیا، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره اتفاق ۴ در حوزه جوانان به ویژه در حوزه مشارکت های اجتماعی با هدف شناسایی سازمان های مردم نهاد فعال و معرفی دستاوردهای سمن های فعال در سراسر کشور خبر داد.

وی مطرح کرد: در این جشنواره از سمن های فعال و پرتلاش تقدیر می شود تا از این طریق جوانان به شرکت در جشنواره سازمان های مردم نهاد در سال های آینده ترغیب شوند. ما در سازمان مشارکت های اجتماعی برای سازمان های مردم نهاد مجوز فعالیت صادر می‌کنیم تا بتوانیم در مسیر توانمندسازی جوانان گام برداریم.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سمن های مردم نهاد جوانان دغدغه مسائل فرهنگی و اجتماعی را دارند و ما تمام تلاش خود را برای توسعه این فضا بکار می گیریم، افزود: امیدواریم بتوانیم دستاوردهای بهتر و بیشتری از جوانان در سازمان های مردم نهاد در سراسر کشور داشته باشیم.

پارسا نیا با اشاره به ظرفیت های بسیار استان البرز در بخش سمن ها گفت: تلاش ما بر آن است که این جشنواره هر ساله در روز تشکل‌های اجتماعی و مردم نهاد در ۲۲ مرداد ماه در سراسر کشور برگزار شود و بتوانیم با حضور گسترده‌ جوانان و سمن ها، این جشنواره را هر سال بهتر و پرشورتر برگزار کنیم.

انتهای پیام/