هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی قهرمان محلات کرج برگزار می شود
هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی قهرمان محلات کرج برگزار می شود
شهردار کرج از ثبت نام و برگزاری هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج با ۲۰ رشته متنوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مهرداد کیانی، شهردار کرج با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در ارتقای سلامت و همچنین شور و نشاط اجتماعی گفت: ورزش همگانی و توسعه و ترویج آن یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جامعه امروزی است که با گسترش آن در عمق محله های شهری می توان گام های بلند و مهمی در بهبود زندگی شخصی و اجتماعی افراد جامعه، سلامتی و بهروزی، نشاط شهروندی و حتی کاهش آسیب های اجتماعی برداشت.

وی عنوان کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج را در ۲۰ رشته متنوع اعم از فوتسال، والیبال، شطرنج، نینجوتسو و … با هدف ارتقای سلامت شهروندان و کشف استعدادهای ورزشی و معرفی به هیئت های ورزشی کرج، برای عموم شهروندان و با اولویت مناطق کم برخوردار برگزار کند.

شهردار کرج بیان کرد: علاقه مندان می توانند از روز پنجشنبه ۲۵ مرداد لغایت ۱۰ شهریور ماه از طریق شماره تلفن های ۳۲۷۱۹۲۷۰ و ۰۹۰۲۱۷۴۰۱۴۰ و ۰۹۰۲۱۸۴۰۱۴۰ ثبت نام کنند. در آخرین دوره برگزار شده مسابقات ورزشی محلات در سال ۹۶، شاهد حضور حدود ۱۵ هزار نفر بودیم که با توجه به استقبال سال های گذشته و علاقه شهروندان به این مسابقات، پیش بینی می شود بیش از ۲۰ هزار نفر در هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات کرج ثبت نام کنند.

کیانی ضمن دعوت از تمامی مردم ورزش دوست شهر کرج جهت ثبت نام در مسابقات ورزشی محلات خاطرنشان کرد: شرکت در این مسابقات از آغاز ثبت نام تا پایان آن، برای عموم شهروندان کاملا رایگان است و پس از مسابقات پایانی هر رشته نیز، به نفرات برتر و تیم های قهرمان جوایز نقدی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/