ایستگاه آموزشی تفکیک از مبدا به اسلام آباد رسید
ایستگاه آموزشی تفکیک از مبدا به اسلام آباد رسید
مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در پی استقبال شهروندان از طرح‌های آموزشی، کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا ویژه کودکان و نوجوانان اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز،‌ امیرحسین خدابنده، مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا که در مرکز آسمان نما برگزار شد، گفت: در پی استقبال شهروندان از طرح‌های آموزشی، کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا ویژه کودکان و نوجوانان اسلام آباد برگزار شد.

وی بیان کرد: در این کارگاه یک روزه ساکنین و کودکان محله اسلام آباد با موضوعات کاهش تولید زباله، بازیافت و مراحل آن و عدم رهاسازی زباله در معابر و خیابان ها با هدف داشتن یک محله خوب و بانشاط آشنا شدند. مباحث آموزشی به صورت ویژه در دستورکار رئیس سازمان قرار دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه بخش عمده ای از شرح وظایف این سازمان در حیطه آموزش و فرهنگ‌سازی تعریف شده است، عنوان کرد:‌در نظر داریم کارگاه‌های آموزشی را به صورت متناوب در مناطق کمتر توسعه یافته کلانشهر کرج برنامه ریزی و اجرا کنیم.

خدابنده خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی همچون مهر پاک، سه شنبه‌های آموزشی، پاکبان محرم، نه به پلاستیک و … از جمله اقدامات و پویش‌های فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج است که در مسیر فرهنگ‌سازی اقشار مختلف برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/