وعده ناصادق در راه اندازی و اتصال متروی کرج به تهران
وعده ناصادق در راه اندازی و اتصال متروی کرج به تهران
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: چندین بار در جلسات مختلف پیگیر این موضوع بوده ایم که وعده هایی که به مردم داده می‌شود در موعد مقرر به انجام برسد اما راه اندازی و اتصال متروی کرج به تهران محقق نشده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حسین مهاجری، عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت شناسایی مشکلات و ارائه راهکار برای تسریع در پروژه‌های قطار شهری گفت: چندین بار در جلسات مختلف پیگیر این موضوع بوده ایم که وعده هایی که به مردم داده می‌شود در موعد مقرر به انجام برسد لذا این وعده محقق نشده است.

وی با تاکید بر لزوم پیشبرد سیاست‌های شورای اسلامی شهر در پروژه قطار شهری عنوان کرد: قطار شهری پروژه ای است که نه تنها در اولویت شورای دوره ششم بوده بلکه دغدغه و مطالبه شهروندان نیز است اما از کند بودن روند اجرای آن انتقاد دارم.

به گفته مهاجری، طبق بررسی به عمل آمده عدم وجود حداقل چهار رام قطار، عدم وجود سیگنالینگ، عدم وجود دپو، عدم تکمیل ایستگاه های میانی جهت عبور قطار از مسیر و عدم تامین نیروی انسانی متخصص از عوامل اصلی تاخیر در افتتاح متروی کرج و اتصال آن به مترو تهران است که باید مواردی که منجر به بروز مشکل در اجرای طرح شده را شناسایی و برای اصلاح آن تلاش کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا از مدیریت شهری درخواست می شود نسبت به رفع این موارد اقدام کند. در حال حاضر تکمیل ایستگاه شهید سلطانی و پیشرفت ایستگاه های میانی و تامین محل دپو و رام های مورد نیاز قطار شهری از جمله اولویت های شورای شهر است. طرح‌هایی مانند قطار شهری که خدماتی هستند باید در اسرع وقت به نتیجه برسند.

انتهای پیام/