انهدام باند سارقان با ۸۵ فقره سرقت در کرج‎
انهدام باند سارقان با ۸۵ فقره سرقت در کرج‎
فرمانده انتظامي استان البرز از دستگيري سه سارق و کشف 15 فقره ‏سرقت خودرو و 70 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف کرج، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستورکار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی مطرح کرد: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان رسیدند و سرانجام پس از هماهنگی با مرجع قضائی، سه سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار هداوند بیان کرد: متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۵ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و اظهار کردند که پس از سرقت خودروها لوازم آنان را سرقت و سپس خودروها را در نقاط مختلف شهرستان کرج رها می کردیم.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی ادامه داد: پلیس به صورت شبانه روزی و با تمام توان برای دفاع از نظم و امنیت جامعه تلاش می کند و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/