ضرورت برخورد مسئولین با افرادی که به بیت المال دست درازی می کنند
ضرورت برخورد مسئولین با افرادی که به بیت المال دست درازی می کنند
امام جمعه کمالشهر گفت: اگر مسئولین کشوری و اجرایی مشاهده کردند که در گوشه و کنار و در ادارات، عوامل و افرادی هستند که از موقعیت خویش سوء استفاده و به بیت المال دست درازی می کنند، باید به شدت با آنها برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نورپور، امام جمعه کمالشهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور گفت: مهم ترین شاخصه دولت اسلامی اجرای عدالت اسلامی بوده که از بینات نظام و انقلاب است.

وی اذعان کرد: همه مسئولین وظیفه دارند در هر سمتی که هستند با مردم از روی عدالت رفتار کنند. تبعیض، حق کشی، رانت خواری، فساد، کم کاری، حزب و باند بازی و … که از عوامل اصلی سقوط دولت ها و نارضایتی مردم است، در حکومت اسلامی جایی ندارد و ظلم و جفا به مردم است.

امام جمعه کمالشهر مطرح کرد: اگر مسئولین کشوری و اجرایی مشاهده کردند که در گوشه و کنار و در ادارات، عوامل و افرادی هستند که از موقعیت خویش سوء استفاده و به بیت المال دست درازی می کنند، باید به شدت با آنها برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نورپور ترویج معنویت و پیاده کردن احکام نورانی اسلام را یکی دیگر از شاخصه های دولت اسلامی و از وظایف اصلی مسئولین دانست و بیان کرد: در نظام اسلامی، مسئولین وظیفه دارند که دین و ارزش های دینی و انقلابی را در جامعه پیاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین اجرائی به جای اینکه به فکر حفظ و تقویت پست و صندلی و جایگاه خویش باشند، باید به فکر دین مردم، اخلاق مردم، اعتقادات مردم، عفاف و حجاب، حیا و غیرت مردم باشند، آن زمان است که خداوند متعال به کارشان هم برکت خواهد داد.

امام جمعه کمالشهر توضیح داد: مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیئت دولت ۱۳ توصیه داشتند که بسیار ارزشمند بود و افق و نقشه راه و سرمایه دولت است. از جمله این موارد در اولویت قرار دادن حل مسئله تورم و گرانی و معیشت مردم و نیز استفاده از فرصت خدمت بود.

حجت الاسلام والمسلمین نورپور در پایان کسب رتبه قهرمانی جهان با کسب پنج مدال طلا، توسط تیم المپیاد دانش آموزی نجوم کشورمان در بین ۵۷ کشور دنیا را به جامعه علمی تبریک گفت و آن را نشانه ای دیگر از استعداد و نبوغ فکر جوان ایرانی دانست که مایه فخر و مباهات است.

انتهای پیام/