وفاق ملی یعنی پایان دوقطبی سازی و یارکشی/ اردوگاه الزهرا (س) را دریابید
وفاق ملی یعنی پایان دوقطبی سازی و یارکشی/ اردوگاه الزهرا (س) را دریابید
امام جمعه ماهدشت گفت: وفاق ملی به معنی پایان دوقطبی‌سازی، گروه‌بندی و یارکشی و بدان معنی است که خارج از صف‌بندی‌ها، فقط باید بر خدمت به مردم متمرکز شد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن عرض تسلیت ایام ۲۸ و ۳۰ صفر گفت: حرکت اربعین حسینی که هر ساله برگزار می شود، حرکتی برای زمینه سازی حکومت جهانی و تمدنی امام زمان (عج) است که حضور و نقش آفرینی در آن بسیار ارزشمند و اثرگذار و قابل تحسین است.

وی با اشاره به نخستین دیدار رهبر معظم انقلاب با دولت چهاردهم مطرح کرد: در این دیدار نیز مانند سایر دیدارهای معظم له با دولت ها جای «عدالت» خالی نماند. ایشان در این دیدار پس از آنکه عدالت را از بیّنات نظام اسلامی معرفی کردند بحث اصلی در این باره را چگونگی تامین عدالت دانستند و لزوم تهیه پیوست عدالت در قوانین و برنامه‌های کشور را مورد تاکید قرار دادند.

امام جمعه ماهدشت با بیان اینکه می توان از فرمایشات رهبری چنین برداشت کرد که ما با نقطه مطلوب در عدالت فاصله داریم که جبران این امر نیازمند تلاش مضاعف و برنامه ریزی منظم و مفصل است، اظهار کرد: لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از رهبری، قانون اساسی، اسناد بالادستی و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رادمرد تصریح کرد: در وفاق ملی سهم‌خواهی ممنوع و ملاک، شایسته‌سالاری متعهدانه است. وفاق ملی به معنی پایان دوقطبی‌سازی، گروه‌بندی و یارکشی و بدان معنی است که خارج از صف‌بندی‌ها، فقط باید بر خدمت به مردم متمرکز شد. وفاق ملی به معنای کوتاه آمدن از اصول نیست که برخی افراد با قهر و آشتی بخواهند پست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه باید مراقبت کرد که با این شعار که بسیار هم خوب است، قرائت دیگری زده نشود و کار دیگری از آب در بیاید، خاطرنشان کرد: در مسئله غزه همه شاهد هستیم که اسرائیل دست از وحشی گری برنداشته و همچنان بر بمباران مناطق مسکونی و اردوگاه ها ادامه می دهد و آمریکای جنایتکار هم پشتیبانی تسلیحاتی و مالی و کشورهای دیگر هم حمایت های سیاسی می کنند.

امام جمعه ماهدشت افزود: حزب الله اولین حمله خود را با پرتاب ۳۲۰ موشک به سمت اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت انجام داد که در یکی از اهداف مرکز یکی از سری ترین دستگاه ها که برای خیلی دستگاه های جاسوسی جهان مخفی بود، منهدم شد و فرمانده آن مجموعه به هلاکت رسید و اقدام حزب الله یمن و اقدام ایران اسلامی هنوز مانده است که امیدواریم این ها ضربه های پایانی عمر این غده سرطانی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رادمرد بیان کرد: دشمن با هجمه به مسئله خانواده و ارکان آن خصوصا مادر سعی در به هم زدن آن و مهمتر از همه عدم تشکیل خانواده دارد. یکی از موضوعات کم ارزش کردن مقام مادر در میان اعضای خانواده است و شبکه های فارسی زبان به شدت بر این امر اصرار دارند اما تکریم مقام مادر بر همه لازم و اساسا مادر بودن خود یک افتخار بزرگ است.

وی تاکید کرد: نباید در ذهن و رفتار ما این موضوع نکوهش شود و مقام مادر تنزل پیدا کند. رفتار بسیار ارزشمند دختر باافتخار ایران اسلامی که مدال طلای المپیاد جهانی نجوم را کسب کرده بود و علاوه بر مسئله حجاب کامل او تقدیم مدال به مادر و ارزش گذاری به مقام او بسیار قابل تحسین و تقدیر است که برای ایشان و سایر مدال آوران آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش دارم.

امام جمعه ماهدشت در رابطه با اردوگاه الزهرا (س) توضیح داد: همچنان شاهد خشک شدن درختان هستیم و هیچ ارگانی پاسخگو نیست. ما نگفتیم از آموزش و پرورش منفک شود، اگر دغدغه دانش آموز دارید، این حدود ۱۵ هزار دانش آموز شهر ما و بیشتر از این جمع در شهرهای اطراف، دانش آموز نیستند؟ نباید امکانی داشته باشند؟ بحث ما نسبت به نگهداری بیت المال هم هست.

وی افزود: اگر این مجموعه به استان البرز بازگردد، نگهداری به مراتب بهتر خواهد بود. از این وضعیت اسفناک، آقایان تهران سر شلوغ هستند و فکرشان را درگیر این مسائل نمی کنند والا چاه آب آنجا از کی خراب بوده است، یعنی تهران با این اعتبار نمی تواند از پس ۵۰ میلیون تومان آن زمان بر بیاید؟ این مصداق تضییع بیت المال است. چه کسی باید تهران را پاسخگو کند؟ از وزیر تقاضا داریم در این موضوع شخصا ورود کند و این اردوگاه را از تخریب نجات دهد و شکل اردوگاهی آن برای دانش آموزان حفظ شود.

انتهای پیام/