افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت
افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت
شهردار مشکین دشت از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار صدها میلیارد ریالی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی سلگی، شهردار مشکین دشت در خصوص پروژه های آماده افتتاح به مناسبت هفته دولت، به پروژه زیربنایی «سالن چندمنظوره ورزشی و خانه تخصصی کشتی شهید خدمت آیت الله رئیسی» اشاره کرد و گفت: این مجموعه با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع دارای امکاناتی از جمله سالن ورزشی، رختکن، اتاق مربیان و داوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، اتاق خبرنگاران، سونای خشک و … است.

وی از «بوستان رضوان» واقع در خیابان شهید مرادی با مساحتی حدود ۹ هزار مترمربع که به صورت جهادی در ۷۹ روز احداث شده است به عنوان دیگر پروژه آماده افتتاح نام برد و افزود: پروژه های «جاده سلامت» به طول یک کیلومتر، بازگشایی «خیابان اتحاد» شامل زیرسازی، جدول، آسفالت، فضای سبز و روشنایی، آسفالت مکانیزه و بهسازی بلوار امام خمینی (ره) به مساحت حدود ۵۰ هزار مترمربع با اعتبار یکصد میلیارد ریال و بهسازی خیابان شهید زارع خدمت عمرانی دیگر از مدیریت شهری به شهروندان است.

شهردار مشکین دشت مطرح کرد: پروژه های «زمین چمن ابراهیم آباد»، «پارک تخصصی کودک»، «سرای بانوی احسانیه»، «پارکینگ طبقاتی فدک» و «پروژه گردشگری Food Street» از جمله پروژه های آماده کلنگ زنی هستند که مقرر شده در کمترین زمان ممکن و به صورت جهادی احداث و بهره برداری شوند. در حال حاضر ۲۲ پروژه فعال در سطح شهر به ویژه در محلات کمتر برخوردار در حال اجراست.

سلگی خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی ابراهیم آباد با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریالی، فرهنگسرای کریم آباد با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی، پروژه توسعه سکوی زباله، پروژه ایمن سازی کانال شهید سردار سلیمانی و کانال کریم آباد، تعریض و احداث پل روی کانال های شهری در چند نقطه، بهسازی و بازسازی بلوار میانی دشت بهشت، ایجاد روشنایی معابر، احداث مخزن آب، توسعه آرامستان، احداث دو مورد پارک محله ای و زمین بازی چمن مصنوعی قدوسی از جمله این اقدامات و فعالیت ها هستند.

شهردار مشکین دشت در پایان ضمن قدردانی از همراهی و حمایت شورای اسلامی شهر در راستای ایجاد فضای کار و خدمت اذعان کرد: مدیریت شهری مشکین دشت با کار جهادی و بی سابقه، این شهر را به کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل کرده است و این روزها شاهد تحول و رکوردزنی در فعالیت های مختلف عمرانی، خدماتی، توسعه پارک ها و معابر و افزایش سرانه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/