آغاز پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور البرز
آغاز پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور البرز
امروز یکشنبه 11 شهریور ماه زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی و انتخاب رشته در این دانشگاه بوده و مهلت ثبت نام نیز از روز چهارشنبه 14 شهریور ماه تا روز یکشنبه 18 شهریور ماه است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز، امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی و انتخاب رشته در این دانشگاه بوده و مهلت ثبت نام نیز از روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه تا روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه از طریق سامانه جامع آزمون سراسری سایت سنجش به نشانی https://my.sanjesh.org است.

افرادی که کنکور ثبت نام نکرده اند و دانش آموزانی که کنکور داده اند اما می‌خواهند رشته های بدون کنکور را هم انتخاب کنند می‌توانند در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کنند. برای این افراد نیاز به خرید سریال ثبت نام بدون کنکور نیست و فقط باید رشته های دانشگاه پیام نور را در فرم انتخاب رشته خود انتخاب کنند.

همچنین افرادی که نظام ۶.۳.۳ ( اعم از کار و دانش، فنی و حرفه ای، تجربی، انسانی و ریاضی) را گذرانده اند مجاز به انتخاب رشته بوده و افرادی که دارای مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم هستند می‌توانند در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کنند. افرادی که دپیلم کار و دانش قدیم دارند باید مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم داشته باشند.

افراد بدون محدودیت در اینکه چه دپیلمی دارد می‌توانند در رشته تحصیلی دلخواه خود ثبت نام کنند اما باید مدرک دیپلم خود را تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ اخذ کنند. متقاضیان جهت ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

انتهای پیام/