مجوز احداث واحدهای مسکونی ۲۵ متری در البرز صادر نمی شود
مجوز احداث واحدهای مسکونی ۲۵ متری در البرز صادر نمی شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پی انتشار خبری مبنی بر احداث واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی در بخشی از استان به ابعاد مختلف مسئله پرداخت و از عدم صدور مجوز برای این طرح، از سوی راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، محمدرضا صابری، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری گفت: اخباری مبنی بر اجرای طرح ساخت خانه‌های کوچک با متراژ ۲۵ متر مربع که پیش از این نیز چندین بار مطرح شده به گوش می‌رسد که وزارت راه و شهرسازی و اداره‌کل مستقر در استان البرز در این خصوص به صورت شفاف اظهار نظر کرده است.

وی با بیان اینکه مخالفت شدید وزارتخانه و اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز پیش از این نیز به صورت قاطع مطرح شده است، خاطرنشان کرد: هیچگونه مجوزی از سوی این وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی البرز برای ساخت واحدهای مسکونی با متراژ ۲۵ مترمربع در هیچ برهه زمانی صادر نشده و از این پس نیز صادر نخواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تعریف این چنین پروژه‌ای را خارج از ضوابط و چارچوب قانون و اهداف وزارتخانه دانست و مطرح کرد: در احداث مسکن حفظ کرامت انسانی مردم به صورت ویژه مدنظر قرار دارد و تحت هیچ شرایطی از این رویکرد عقب نشینی نخواهیم کرد.

صابری در پایان خاطرنشان کرد: تعریف پروژه‌های مسکن سازی طبق ضوابط و استانداردهای تعریف شده و وزارت راه و شهرسازی است که در این میان حفظ کرامت و شأنیت افراد لحاظ می‌شود، از این رو هیچگونه مجوزی برای احداث واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی طبق قانون صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/