پرداخت عوارض خودرو از طریق سامانه سمیع الزامی است
پرداخت عوارض خودرو از طریق سامانه سمیع الزامی است
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس گفت: استفاده از سامانه ملی سمیع به عنوان مرجع وصول عوارض خودرو در کشور الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی پیری جابری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس گفت: با توجه به ابلاغیه وزیر کشور و بخشنامه های صادره از سوی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استفاده از سامانه ملی سمیع به عنوان مرجع وصول عوارض خودرو در کشور الزامی است.

وی افزود: اخذ عوارض خودرو در دفاتر مستقر در مناطق ۱ و ۲ شهرداری و دفاتر پیشخوان مستقر در سطح شهر در حال انجام است و این دفاتر آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. در صورت استفاده از سامانه های محلی متفرقه به صورت غیر قانونی توسط برخی دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس +۱۰، مسئولیت پرداخت هزینه انجام شده بر عهده پرداخت کننده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس با بیان اینکه شهرداری هیچگونه مسئولیتی در خصوص مفاصا حساب عوارض خودرو، استرداد وجه یا پیگیری موضوع بر عهده نخواهد داشت، عنوان کرد: با توجه به مراتب فوق شهروندان جهت اخذ مفاصا حساب عوارض خودرو با در دست داشتن مستندات سوابق آخرین پرداختی عوارض خودرو به مراکز مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/