حمایت از تولید و اشتغال هنرمندان، چشم انداز اکسپو هنر ایران
حمایت از تولید و اشتغال هنرمندان، چشم انداز اکسپو هنر ایران
برگزارکننده اکسپو هنر ایران گفت: پلن های مختلفی برای فروش آثار هنری در اکسپو هنر ایران در نظر گرفته شده که یکی از آنها حمایت از تولید و اشتغال در عرصه هنر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، ساغر نوزعیم، برگزارکننده اکسپو هنر ایران در نشست خبری که در حاشیه برگزاری این رویداد در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ اثر در سبک های مختلف با تکنیک های هنری گوناگون از بیش از ۲۰ هنرمند نقاش از سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد فراهم شدن بستر مناسب برای معرفی و نمایش آثار هنرمندانی است که در عرصه هنر دیده نشده اند، برپایی این نمایشگاه در رشد و پیشرفت هنرمندان تاثیرگذار است. در این رویداد، پلن های مختلفی برای فروش آثار هنری در نظر گرفته شده که یکی از آنها حمایت از تولید و اشتغال در عرصه هنر است.

این هنرمند با اشاره به اینکه تیمی از اساتید توانمند و صاحب سبک و از پیشکسوتان کشوری در این رویداد بزرگ هنری حضور دارند و با بیان اینکه هنرمندان بسیاری از سایر کشورها نیز در این نمایشگاه شرکت کرده اند، مطرح کرد: هدف ما از برگزاری این رویداد هنری علاوه بر دیده شدن هنرمندان، فروش آثار هنری آنهاست که دغدغه آن را دارند.

نوزعیم عنوان کرد: در این راستا بنا شد با برگزاری این رویداد، مسیر راحت تر و بستر مناسبی را فراهم کنیم تا آثار هنرمندانی که در بازار فروش دیده نشده اند به فروش برسند. با توجه به اینکه این اکسپو از اقصی نقاط کشور شرکت کننده داشته است، چهار هنرمند البرزی نیز نقش آفرینی کرده اند که از صاحبان سبک بوده و آثارشان جزو آثار مطرح است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه از جمله بانوان کارآفرین کشور هستم، همواره این دغدغه را دارم که وقتی محصول و اثری تولید می شود، یک بازار فروش نیز برای آن فراهم شود. بدین منظور در پلن های بعدی برای اشتغال و درآمدزایی هنرمندان و علاقه مندان به هنر برنامه ریزی خواهیم کرد. رایزنی برای اشتغال آنها به صورت پروژه ای نیز صورت خواهد گرفت.

خبرنگار: مینا صدیقیان

عکاس: اکبر علاقه بندی

انتهای پیام/