سهم سواری های شخصی در ترافیک افزایش چشمگیری دارد
سهم سواری های شخصی در ترافیک افزایش چشمگیری دارد
عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه سهم سواری‌های شخصی به ویژه در ترافیک ها افزایش چشمگیری دارد، گفت: همانطور که پژوهش‌ها نشان می‌دهد، گرایش به حمل و نقل عمومی در چند سال اخیر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به بازدید از تقاطع های غیر همسطح شهر گفت: با توجه به انبوه جمعیتی که این کلانشهر در خود جای داده، موضوع سهولت رفت و آمد شهروندان یکی از اولویت‌های شورای شهر است و اصلاح هندسی تقاطع‌ها کمک شایانی به تردد مردم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سهم سواری‌های شخصی به ویژه در ترافیک ها افزایش چشمگیری دارد، مطرح کرد: همانطور که پژوهش‌ها نشان می‌دهد، گرایش به حمل و نقل عمومی در چند سال اخیر کاهش پیدا کرده و مردم تمایل بیشتری به استفاده از خودرو‌های شخصی نشان داده‌اند. راه‌حل‌های متنوعی در کشور برای حل مشکل ترافیک پیش گرفته شده اما نتوانسته این معضل را به طور کامل حل کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم ارائه خدمات فناوری ‌های نوین در مسیر کاهش ترافیک تاکید و بیان کرد:  با توجه به آغاز فصل مدارس و  تغییر فصل مدیریت شهری باید با افتتاح پروژه‌ اصلاح تقاطع‌ها با چالش ترافیک مقابله شود تا شهروندان زمان کمتری را برای رسیدن به مقصد صرف کنند ضمن اینکه همزمان با کاهش ترافیک چالش‌های دیگر را نیز مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/