پویش همه حاضر در البرز در حال اجراست/ تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش
پویش همه حاضر در البرز در حال اجراست/ تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید پویش همه حاضر با هدف تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی البرز در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز از اجرای پویش همه حاضر با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی به مناسبت بازگشایی مدارس و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی مطرح کرد: ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس بکار خواهیم گرفت.

به گفته محمدی فلاح، ادارات شهرستان‌ها و مراکز دولتی تابعه و اداره کل بهزیستی البرز کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و به دست مددجویان نیازمند می‌رسانند. این بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل اقلامی از قبیل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مدادرنگی، دفتر نقاشی و … هستند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن قدردانی از همراهی مردم نوع دوست و همیشه در صحنه این استان بیان کرد: در سال گذشته با همکاری مردم و خیرین استان مبلغ ۱۲ میلیارد ریال جهت کمک به ۲ هزار و ۵۵۶ نفر از دانش آموزان نیازمند جذب شده است.

وی گفت: انتظار می رود درسال جاری با توجه به شرایط اقتصادی و استقبال مردم خیر مشارکت بیشتری در دستگیری از دانش آموزان نیازمند شود. خیرین علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ واریز یا با شماره گیری کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* اهدا کنند.

انتهای پیام/