بسیج تمام ظرفیت های مدیریت شهری، کلید حل مشکلات
بسیج تمام ظرفیت های مدیریت شهری، کلید حل مشکلات
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌افزایی و بسیج تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری کلید حل مشکلات و راه اصلی پیشرفت پروژه‌های شهر است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اصلی ترین پروژه های عمرانی این شهر با تاکید بر اینکه مدیریت‌شهری در جهت رفع موانع پروژه‌های عمرانی شهر بسیج شود، گفت: هم‌افزایی و بسیج تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری کلید حل مشکلات و راه اصلی پیشرفت پروژه‌های شهر است.

وی با تاکید بر لزوم اتمام به موقع پروژه‌های عمرانی کرج عنوان کرد: لازم است با اولویت‌بندی، زمان بندی صحیح و کار شبانه روزی، پروژه‌های شهر که ویترین و عیار مدیریت شهر به حساب می‌آید به موقع و با کیفیت به اتمام برسد تا هم‌شهری‌ها و هم‌استانی‌های ما بتوانند از امکانات شهر بهره‌مند شوند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های حاصل شده خوب است اما کافی نیست، هر مانعی که بر سر راه تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار شهر قرار دارد، لازم است تا با تلاش، برنامه‌ریزی و رایزنی از سر راه برداشته شود تا ثمره‌اش به دل مردم بنشیند.

گفتنی ا‌ست ایستگاه مترو Q (شهید سلطانی)، پل b1 (بیلقان)، آزادراه شمالی کرج، پروژه دسترسی جدید آزادراه شمالی به جمهوری شمالی (ارس)، تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غزه (بلوار موذن-بلوار جمهوری اسلامی) و فاز دوم پارکرود از جمله پروژه های بازدید شده توسط شیرین زاد بود.

انتهای پیام/