۳۰ درصد از بار ترافیکی آزادراه تهران – قزوین کاهش می یابد
۳۰ درصد از بار ترافیکی آزادراه تهران – قزوین کاهش می یابد
معاون مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز گفت: با رفع مشکلات و موانع از جمله در زمینه های ایمن سازی، تامین روشنایی و ... می توان 30 درصد از بار ترافیکی آزادراه تهران – قزوین را کاهش داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علیرضا صادقی زاده، معاون مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز از برگزاری جلسه رفع مشکلات و انتقال تردد خودروهای سنگین به آزادراه غدیر خبر داد و گفت: با رفع مشکلات و موانع، از جمله تامین دسترسی ها، احداث پایگاه‌های دستگاه‌های خدمات رسان، ایمن سازی، تامین روشنایی و آنتن دهی و ترغیب خودرو های سنگین به تردد از این محور، می توان ‌۳۰ درصد از بار ترافیکی آزادراه تهران – قزوین را  کاهش داد.

وی افزود: ۱۷ مورد از نواقص و مشکلات در آزادراه غدیر توسط کارشناسان راهداری و پلیس راه البرز شناسایی شده اند که طی جلسه ای با مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان، نمایندگان پلیس راه و فرمانداری نظرآباد و کارشناس دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استانداری مقرر شد در نیمه اول مهر سال جاری، با دعوت از تیم کارشناسی متشکل از نمایندگان پلیس فراجا، ‌سازمان راهداری کشور،‌ پلیس راه استان، ‌اداره کل راهداری و استانداری البرز، نسبت به احصای مشکلات و رفع موانع اقدام شود.

انتهای پیام/