۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ورزشی البرز برگشت خورد
۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ورزشی البرز برگشت خورد
نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز گفت: با توجه به اتمام سال مالی چرا در بخش ورزش و جوانان استان البرز ۴۰۰ میلیارد اعتبار برگشت‌خورده و جذب ورزش البرز نشده است؟

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مراسم اعزام تجهیزات ورزشی به ۱۰ باب خانه ورزش روستایی شهرستان های ساوجبلاغ و طالقان در اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ با حضور علی حدادی، نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی، بخشداران شهرستان‌های ساوجبلاغ، شهردار هشتگرد، رئیس هیئت ورزش بازی‌های بومی محلی و روستایی البرز، روسای هیئت‌های ورزشی و معتمدین و ورزشکاران شهرستان برگزار شد.

در این مراسم علی حدادی، نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ویژه ورزش در جامعه و کاستی‌های سرانه‌های ورزشی در استان البرز از عدم جذب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ورزشی در استان البرز به ‌شدت انتقاد و تصریح کرد: با توجه به اتمام سال مالی چرا در بخش ورزش و جوانان استان البرز ۴۰۰ میلیارد اعتبار برگشت‌خورده و جذب ورزش البرز نشده است؟

وی با طرح این سوال که آیا سالن‌های ورزشی، زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی و روستاهای استان به‌خصوص غرب البرز نیاز به این بودجه نداشته اند؟ عنوان کرد: این سؤال جدی است که مردم، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی که به بنده به‌عنوان نماینده خود اعتماد کرده‌اند می‌پرسند و بارها این نکته را در گذشته هم به مسئولین استانی و استاندار البرز یادآور شده بودم که این اعتبار حق ورزشکاران نجیب و قهرمانان استان است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصل سوم قانون اساسی اشاره بر توزیع ثروت به صورت عادلانه در کشور را دارد، مطرح کرد: طی گفت وگو با دکتر دنیامالی وزیر ورزش و جوانان اشاره کردم که به‌عنوان نماینده مردم این ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار را حق مردم حوزه انتخابیه خود در استان البرز می دانم و اجازه برگشت اعتبارات را نخواهم داد.

حدادی با اشاره به بی‌توجهی مسئولین ساوجبلاغ به ورزشگاه پنج ‌هزار نفری و با بیان اینکه این ورزشگاه نه‌تنها بلاتکلیف است بلکه خاک آن ‌هم مورد برداشت قرار می‌گیرد، تأکید کرد: روستاهایی که تاکنون در غرب استان البرز تجهیز نشده‌اند مورد تجهیز و برخی از خانه‌های ورزش روستایی که وسایل ورزشی آنان فرسوده است ترمیم شود تا جوانان و ورزشکاران روستایی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/