هیچوقت به دشمن اجازه نمی دهیم بر اعتقادات ما فائق آید
هیچوقت به دشمن اجازه نمی دهیم بر اعتقادات ما فائق آید
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش گفت: ما پس از 45 سال پایداری، هیچوقت به دشمن اجازه نخواهیم داد که بر اعتقادات و باورهای ما فائق آید.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک این هفته و سالروز میلاد پیامبر مهربانی ها گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرماید در هر جایی باید اخلاق را شالوده و مد نظر داشته باشیم.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها، حماسه آفرینی ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی دانست و مطرح کرد: هنوز یک سال و نیم از عمر انقلاب اسلامی نگذشته بود و این انقلاب نهالی نوپا بود که تمام دنیا دست به دست هم دادند تا آن را از بیخ و بن بر کنند اما به عظمت قرآن و اسلام و خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران یک تنه در مقابل تمام جبهه استکبار ایستادیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس تمام داشته های خود را صرف جبهه های حق علیه باطل کردند و حتی یک قدم نیز عقب نشینی نکردیم، عنوان کرد: ما به برکت رهبری های امامین انقلاب، وفاق و همدلی ملت ایران و حضور جوانان و نیروهای انقلابی سپاه، ارتش و فراجا و دستگاه های امنیتی جنگ را با تمام توان به پیروزی رساندیم.

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ما در جنگ نظامی توانستیم به کمک باور و ایمان، وحدت، امید به آینده، روشن بودن اهداف، اتکای به نفس و تکیه بر قدرت و نیروی درونی به پیروزی برسیم. در ابتدای انقلاب، ارتش ما بر اثر دگردیسی ها کارآمد نبود اما برادران سپاهی و بسیجی به کمک ارتش آمدند و توانستیم یک هزار و ۷۵۰ کیلومتر از مرزهای خشکی کشور را پاسداری کنیم، مرزهای دریایی نیز تحویل نیروی دریایی شد.

امیر نجفی عنوان کرد: در آغاز جنگ هواپیماهای عراق ۱۲ فرودگاه نظامی ما را بمباران کرده و در همان روز چهار فروند هواپیما توسط برادران نیروی هوایی ما از دزفول بلند و عراق بمباران شد. روز بعد، ۲۰۰ فروند هواپیمای جنگنده، بمب افکن، شکاری، ترابری، پشتیبانی و سوخت رسان توسط فرزندان این مملکت در آسمان عراق ظاهر شدند. نیروی دریایی در ۶۷ روز اول جنگ، طومار نیروی دریایی عراق را در هم پیچید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ما پس از ۴۵ سال پایداری، هیچوقت به دشمن اجازه نخواهیم داد که بر اعتقادات و باورهای ما فائق بیاید زیرا انقلاب ما نشات گرفته از مکتب سرخ عاشوراست. فرزندان مظلوم فلسطین، غزه و لبنان با قلاب سنگ می جنگیدند اما از دل دفاع مقدس سردار سلیمانی بیرون آمد که جبهه مقاومت را گسترش داد و عمق جهان اسلام را راهبری کرد.

وی با اشاره به اینکه برادران سپاه قدس تا قلب اروپا به آمریکا دسترسی دارند، عنوان کرد: امروز مردم مظلوم فلسطین جواب اسراییل را با موشک می دهد اما رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی تقریبا ۳۵۰ روز است که آنها را مورد حمله قرار می دهد. این ملت مظلوم تاکنون ۳۵ هزار شهید و بالغ بر ۹۵ هزار نفر جانباز داده اند و بیش از ۱۰ هزار ناپدید شده اند. امروز جبهه مقاومت بسیج و بصیر شده و باید به استکبار جهانی درس بزرگی بدهیم.

امیر نجفی با تاکید بر ضرورت تشکیل ارتش ها و سپاه های اسلامی زیر نظر کشور ایران اظهار کرد: این کشور قدرتمند با دستاوردها و توانمندی هایی که در عرصه های مختلف پزشکی، علمی، فناوری، نظامی و … دارد می تواند رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را به زیر بکشاند. از آنجایی که طبق فرمایش خداوند ظلم پایدار نمی ماند، این امر محقق می شود و ما هیچوقت زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/