بیمارستان کمالشهر قبل از دهه فجر افتتاح می‌شود
بیمارستان کمالشهر قبل از دهه فجر افتتاح می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر کمالشهر گفت: با تخصیص اعتبار ملی تنها بیمارستان کمالشهر تا قبل از دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حسن زارع رفیع، عضو شورای شهر کمالشهر در خصوص پیگیری تکمیل ساخت بیمارستان کمالشهر با توجه به نیاز مردم این شهر گفت: اکنون این بیمارستان که ۱۲ سال پیش کلنگ زنی شد، رشد و پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و ۷۵ درصد کار به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه نیاز به تخصیص اعتبار ملی است تا این بیمارستان قبل از ۲۲ بهمن به بهره برداری برسد، اذعان کرد: در حال حاضر در انتظار اعتباری هستیم که استاندار در حال پیگیری آن است که امیدواریم با بهره برداری از این بیمارستان یکی از مشکلات مردم کمالشهر رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر کمالشهر بیان کرد: وجود دو شهرک صنعتی در اطراف این شهر با مشکلات فراوانی برای کمالشهری ها همراه بوده و هزینه ترافیکی و زیست محیطی بسیاری به این شهر تحمیل کرده است.

زارع رفیع با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس اظهار کرد: تمام مدارس این شهر دو نوبتی هستند ضمن آنکه شهرداری زمین مناسب برای ساخت مدرسه اختصاص داده اما هنوز اعتبار لازم برای ساخت این مدرسه‌ها توسط آموزش و پرورش تعیین نشده است.

انتهای پیام/