افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز
افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: در 6 ماه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ میلیون تردد بین استانی از محورهای البرز ثبت شده و شاهد افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز در سال جاری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ثبت تردد ۱۱۸ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۵۳۱ تردد بین استانی از محورهای مواصلاتی استان البرز طی ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط سامانه های ثبت تردد مرکز مدیریت راه های البرز طی این مدت، ۶۰ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۴۷۸ خودرو وارد البرز شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ادامه داد: همچنین در طی این مدت ۵۸ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۵۳ خودرو از استان البرز خارج شدند که این آمار ۳.۷ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

زندی فر خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۱۰ میلیون تردد بین استانی از محورهای استان البرز ثبت شده که در مجموع شاهد افزایش ۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز در سال جاری هستیم.

انتهای پیام/