خطر نفوذ جدی است/ دستگاه‌های امنیتی و سایرین پای کار بیایند
خطر نفوذ جدی است/ دستگاه‌های امنیتی و سایرین پای کار بیایند
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: خطر نفوذ جدی است و دستگاه‌های امنیتی و سایرین، به طور ویژه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری پای کار بیایند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن با اشاره به اینکه جهاد در مفهوم عام به معنای تلاش برای تحقق رضای خداوند است و همه‌ مؤمنین مکلف به جهاد فی‌سبیل‌الله هستند، گفت: مسئولی که پشت تریبون، اقتضائات نظام و انقلاب را بیان می‌کند، باید مراقب باشد مبادا سخنی بر زبان جاری کند که موجب تضعیف مدیریت راهبردی کشور شود.

وی عنوان کرد: جذبه‌ سیاسی و معنوی انقلاب ما در دل سایر کشورها نشسته است، کشور ما در مقابل نظم غلط نوین جهانی ایستاد و اجازه‌ ظلم به دیگری را نداد، باید از مظلوم دفاع و با ظالم مقابله کرد. برداشتی که جامعه جهانی از کشور ما دارند این است که ملت ایران، ملتی مومن بوده و این جذبه معنوی کشور ماست و باید از آن مراقبت کرد. از نشانه‌های شکست رژیم صهیونیستی این است که به سراغ مردم غیرنظامی رفته زیرا در مبارزه‌ رودررو، کاری از پیش نبرده است.

امام جمعه ساوجبلاغ با بیان اینکه در آینده، شکست بزرگتر در انتظار استکبار است، به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد نفوذ اشاره و تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد دشمنی را که از در بیرون کرده‌ایم، از پنجره برگردد، لذا باید از نسل آینده که بسترساز ظهور هستند مراقبت کرد، چرا که خطر نفوذ جدی است و دستگاه‌های امنیتی و سایرین، به طور ویژه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری پای کار بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین بیان کرد: سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک نکات مثبت و منفی به همراه داشت، نکته مثبت آن سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در صحن علنی سازمان ملل و جاری شدن آرمان‌های انقلاب از زبان وی و نکته منفی آن نیز انتخاب غلط برخی مشاورین بود که رئیس جمهور باید در این زمینه مراقبت کند.

وی با اشاره به وقوع حادثه تلخ معدن طبس و جانباختن تعدادی از هموطنان خاطرنشان کرد: در کشوری که دارای پیشرفت‌های علمی فراوان در عرصه فناوری است، مشکل کجاست که هر چند وقت، معدنی مردم ما را داغدار می‌کند؟ سودجویی مالکان معادن و نظارت ضعیف موجب رخ دادن چنین حوادث تلخی می‌شود که مسئولین امر باید آن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/