کرج، میزبان دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور
کرج، میزبان دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برپایی دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور در سالن نمایشگاهی پارک شهید چمران کرج از اول تا چهارم آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، از برپایی دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور در سالن نمایشگاهی پارک شهید چمران از اول تا چهارم آبان ماه خبر داد و گفت: اولین نمایشگاه در سال گذشته در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کرج یکی از کلانشهرهای بزرگ کشور است که زمانی به باغشهر ایران معروف بود و با بیان اینکه بدین منظور درصدد برپایی این نمایشگاه در کرج برآمدیم تا همکاران، پیمانکاران و مجریان بتوانند با تکنولوژی های مورد استفاده در صنعت سیما و منظر آشنا شوند، افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای جدید صنعت منظر کشور و شرکت های فعال در این حوزه به نمایش گذاشته می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در کنار این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه می توانیم با تکنولوژی ها و امکانات موجود برای ارتقای سطح کیفی فضای سبز و منظر شهری آشنا شویم و خود را به روز رسانی کنیم. از بخشی از این امکانات در صنعت منظر و فضای سبز استفاده می شود اما برخی از آنها مورد غفلت واقع شده اند.

عاقلی با بیان اینکه پس از آشنایی با این تکنولوژی ها و امکانات، استفاده از آنها را در دستورکار قرار می دهیم و از سال های آینده بر اساس نیاز شهر از آنها استفاده می کنیم، در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال به صورت مداوم بر اساس مناسبت های پیش رو، سلسله برنامه هایی را در پارک ایران کوچک برگزار کنیم که اولین برنامه به مناسبت روز حافظ برگزار می شود.

شایان ذکر است در پایان این نشست، از پوستر دومین نمایشگاه صنعت منظر کشور رونمایی شد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/