پاسخ چرایی دفاع، در فریادهای جشن مقاومت
پاسخ چرایی دفاع، در فریادهای جشن مقاومت
شور و شعف مردم پس از عملیات وعده صادق 2 به ویژه سوت و کف نسل جوان این کشور مرا بسیار آرام کرد چرا که پاسخ چرایی دفاع مقدس، شهادت و مقاوت را نه در بغض گلو که در فریاد جشن پیروزی مقاومت را از وجود شادمان جوانان دریافت کردم.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، جواد چپردار پس از انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت در یادداشتی آورده است: آن روز ها که لباس های خاکی بسیج با فرماندهی سبزپوشان سپاه، خاطرات تلخ جنگ را به ارمغان شیرین دفاع مقدس تبدیل کرد، برای ما که توفیق رزمندگی داشتیم بسیار شیرین و دل انگیز بود.

آن روزها نسل جدید و فرزندان جوان این مرزو بوم مکرر از ما سئوال می کردند که چرا جنگ؟ چرا شهادت؟ و جوانان این روزها نیز مدام می پرسند که چرا مقاومت؟

شبی که موشک های هایپرسونیک سپاه پاسداران، قلب تل‌آویو را جراحی باز و پارس سگ هار اسقاطیل در سازمان ملل را به زوزه شغال در گوشه ای از پناهگاه تبدیل کرد، همراه خانواده و فرزندان نسل جوان خود برای مشارکت در شادمانی مردم و تقدیر از سبزپوشان سرو قامت به خیابان های شهرم آمدم.

شور و شعف مردم به ویژه سوت و کف نسل جوان این کشور مرا بسیار آرام کرد چرا که پاسخ چرایی دفاع مقدس، شهادت و مقاوت را نه در بغض گلو که در فریاد جشن پیروزی مقاومت را از وجود شادمان جوانان دریافت کردم.

و کلام آخر، سبز پوشان سرو قامت، خدا قوت…

انتهای پیام/