فاز دوم پروژه پارکرود تا ۴ ماه آینده بهره برداری می شود
فاز دوم پروژه پارکرود تا ۴ ماه آینده بهره برداری می شود
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ متر از پروژه فاز دوم پارکرود محوطه سازی و آماده بهره برداری شده است که با توجه به زمان بندی و تزریق به موقع بودجه تا چهار ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حسین مهاجری، عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پروژه پارکرود یکی از چندین پروژه دوره ششم مدیریت شهری کرج با رویکرد تفریحی، اجتماعی و محیط زیستی بوده و طول فاز دوم پروژه یک هزار و ۵۰۰ متر سمت ساحل شرقی رودخانه کرج حدفاصل خیابان یوسفی در خط دوم حصار تا اراضی موسوم به حشمدار در خیابان سرجوب است.

وی اذعان کرد: تاکنون حدود ۷۰۰ متر از این پروژه محوطه سازی و آماده بهره برداری شده است که با توجه به زمان بندی و تزریق به موقع بودجه تا چهار ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود. یک هزار و ۵۰۰ متر از این پروژه از جمله مواردی است که به کمک دستگاه قضا رفع تصرف شد و جهت استفاده مردم مورد ساماندهی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در پروژه پارکرود جهت اتصال دو طرف رودخانه پلی فلزی به طول ۳۵ متر و عرض پنج متر با سازه ای فلزی و نمایی از سنگ و چوب احداث شد تا همشهریان عزیز بتوانند از هر دو سمت این رودخانه استفاده کنند. تاکنون جهت اجرای این فاز مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مهاجری عنوان کرد: نکته قابل توجه دیگر تامین پارکینگ و مکانی جهت ساخت ساختمان های رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی، رستوران، نمازخانه و … است که در این خصوص زمینی به مساحت ۱٫۴ هکتار جنب ماهی‌سرا در نظر گرفته شده است که پس از برگزاری مناقصه عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/