از بین رفتن رژیم صهیونیستی، در جهان ایجاد امنیت می کند
از بین رفتن رژیم صهیونیستی، در جهان ایجاد امنیت می کند
امام جمعه ماهدشت گفت: نابودی اسرائیل امنیت آفرین است، یعنی اگر نظام و تشکیلات صهیونیستی منحوس، این باند جنایتکار و تروریست از بین برود، در جهان امنیت ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماهدشت گفت: معارف دینی ما پر از وعده‌های صادقی است که خدای متعال مطرح و عالم موجودات را در پرتو این وعده‌ها قانون گذاری کرده است.

وی مطرح کرد: یکی دیگر از وعده‌های الهی برای مستضعفان عالم است که قلب و دلشان را پر از امید می‌کند. عزم رهبران الهی برخاسته از مکتب اهل بیت (ع) جزم تر و اراده آنها برای تحقق وعده‌های الهی راسخ‌تر است.

امام جمعه ماهدشت افزود: آنها در کنار این امیدواری، تربیت یافته همان مکتب غنی و ارزشمند هستند که امام سجاد (ع) فرمود کشته شدن عادت ما و این کشته شدن که شهادت است کرامت ماست، یعنی از کشته شدن هراسی نداریم.

حجت الاسلام رادمرد با اشاره به اینکه کشته شدن در راه خدا را کرامت برای خود می‌دانیم، عنوان کرد: رهبران الهی ما، ما را مکتب محور بزرگ کرده‌اند نه فرد محور؛ البته که این تربیت هم برخاسته از آیات قرآن است.

وی تصریح کرد: نابودی اسرائیل امنیت آفرین است، یعنی اگر نظام و تشکیلات صهیونیستی منحوس، این باند جنایتکار و تروریست از بین برود، در جهان امنیت ایجاد خواهد شد زیرا اینها هستند که جنگ افروزی می‌کنند.

امام جمعه ماهدشت اظهار کرد: گاهی انسان تأسف می‌خورد برای برخی انسان‌ها که در این مملکت صاحب تریبون شدند و در برخی روزنامه‌ها قلم می‌زنند و نفهمیده‌اند که خاک فلسطین برای فلسطینی هاست و صهیونیست‌ها به آن تجاوز کردند.

وی افزود: طوفان الاقصی یک عملیات قانونی و مشروع برای بیرون کردن غاصبان صهیونیست بود؛ حال توئیت بزنند که طوفان الاقصی خسارت محض بود. اگر مهاجمی به خانه و ناموس شما حمله کند، واکنش طبیعی و قانونی شما چیست؟

حجت الاسلام رادمرد با تاکید بر ضرورت تلاش در عرصه روشنگری به ویژه در میان نوجوانان و جوانان مطرح کرد: عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ ما هم بر اساس همین حق قانونی و مشروع رقم خورد.

امام جمعه ماهدشت تصریح کرد: آمارهای خسارت که شبکه‌های خارجی مطرح می‌کنند، بسیار زیاد است که سبب استیصال صهیونیست‌ها شده است. امیدواریم خدای متعال نصرت نهایی خود را نصیب همه مستضعفان عالم کند.

وی عنوان کرد: برخی افراد به دنبال این هستند که میان بنده و سایر مسئولان را به هم بزنند، مثل اینکه بین حقیر و فرمانده حوزه بسیج برادران ماهدشت نکته یا اختلافی است، در صورتیکه هیچ اختلافی بین بنده و او نیست که منجر به نگرانی و جدایی شود.

حجت الاسلام رادمرد گفت: هر تغییری بخواهد اتفاق بیفتد تصمیم ناحیه جوادالائمه محمدشهر است و اگر بخواهند این گفته برخی افراد مغرض و اختلاف افکن را مبنا قرار دهند یا از فرصت بیان این حرف‌ها استفاده کنند، بسیار تصمیم اشتباهی است و به صلاح خودشان نیست.

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: بنده در مقابل کسانی که بخواهند انسجام شهری را بر هم بزنند، خواهم ایستاد و پای هزینه‌های آن هم هستم. بنده خود را یک ماهدشتی می دانم و عِرق این شهر را دارم تا زمانی که این مسئولیت با بنده است.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/