کلنگ احداث بنای دادسرای عمومی و انقلاب فردیس بر زمین زده شد
کلنگ احداث بنای دادسرای عمومی و انقلاب فردیس بر زمین زده شد
رئیس کل دادگستری استان البرز در آیینی به مناسبت هفته قوه قضائیه، کلنگ احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب فردیس را بر زمین زد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز صبح پنج شنبه در آیین کلنگ زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به مشکلات زیرساختی دادگستری کل استان البرز مطرح کرد: با توجه به اینکه البرز به عنوان آخرین استان کشور تشکیل و ایجاد شد، از ابتدا فاقد ساختارهای متناسب استان بود و همین موضوع مشکلاتی را برای دستگاه‌های اجرایی و به ویژه دستگاه قضایی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه فردیس به عنوان نمودی از ترکیب مختلف جمعیتی استان، تنوع فرهنگی و اجتماعی زیادی دارد، افزود: این شهرستان به واسطه اینکه پرجمعیت‌ترین شهر استان پس از کرج است نیازمند زیرساخت‌های متناسب به منظور ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم و جمعیت رو به رشد این منطقه است که بدین منظور گزارش توجیهی تهیه و پیگیری‌های لازم توسط دادگستری البرز انجام شد و در جریان سفر سال قبل با نظر مساعد رئیس قوه قضائیه، ایجاد این مجتمع قضایی مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه پس از انجام مقدمات لازم از جمله اخذ زمین مناسب و تهیه و تصویب نقشه ساختمان، از امروز احداث این مجتمع که تاثیر مهمی در افزایش فضای فیزیکی مورد نیاز برای شعب قضایی در شهرستان فردیس خواهد داشت، آغاز می‌شود، اضافه کرد: این ساختمان با زیربنای حدود چهار هزار متر مربع، در چهار طبقه احداث می‌شود و محل استقرار دادسرای عمومی و انقلاب فردیس خواهد شد.

فاضلی هریکندی یادآور شد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات خاص در اختیار رئیس قوه قضائیه، اعتبارات استانی و عمومی تامین و زمین هم از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز واگذار شده که جا دارد از توجهات رئیس قوه قضائیه، استاندار و نیز همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تشکر کنم. امیدواریم این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/