حضور پرشور مردم پای صندوق های رای متضمن اقتدار و امنیت ایران است
حضور پرشور مردم پای صندوق های رای متضمن اقتدار و امنیت ایران است
استاندار البرز گفت: امید است که مردم با انتخاب اصلح خود رئیس جمهوری ولایتمدار، شایسته، در تراز جمهوری اسلامی و ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید برای استمرار و تداوم آبادانی، توسعه، اقتدار و امنیت کشور، انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز صبح پنج شنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت که در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش گفت: مردم و مسئولان قدرشناس استان در این مراسم حضور یافتند و بار دیگر تلاش ها، ولایتمداری، اخلاق و ایثار رئیس جمهور شهید برای ایران اسلامی تداعی شد.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم به تاسی از رئیس جمهور شهید در راه خدمت به مردم ایران اسلامی سربلند باشیم، به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره و عنوان کرد: با برگزاری جلسات مستمر و پیگیری های ویژه با مسئولان برگزاری انتخابات برای برگزاری این رویداد بزرگ در استان از آمادگی کامل برخوردار هستیم.

استاندار البرز بیان کرد: یک هزار و ۳۴۴ صندوق اخذ رای در سراسر استان مستقر است و با تدابیری که اندیشیده شده امیدواریم شاهد حضور پرشور و باشکوه مردم شریف استان پای صندوق های رای باشیم. از همه مردم دعوت می شود در امتداد قدرشناسی از رئیس جمهور شهید با حضور پای صندوق‌های رای حمایت خود را از خدمتگزاران خود اعلام کنند.

عبداللهی با بیان اینکه مردم همچنین با حضور خود همچون گذشته پشتوانه محکمی برای اقتدار و صلابت ایران اسلامی در جهان باشند، خاطرنشان کرد: امید است که مردم رئیس جمهوری ولایتمدار، شایسته، در تراز جمهوری اسلامی و ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید به منظور استمرار و تداوم آبادانی، توسعه، اقتدار و امنیت کشور را انتخاب کنند.

انتهای پیام/